زلال گویی

مذهبئ.عاطفئ

زلال گویی

مذهبئ.عاطفئ

خدایا شکر خدایا شکر... خدایا شکر... خداا شکری...

خدایا شکر خدایا شکر... خدایا شکر... خداا شکری...

 خدایا شکر که سروصدای همسایه ها را می شنوم این یعنی

توانایی شنیدن دارم.

خدایا شکر در جایی دور جای پارک پیدا کرده ام این یعنی

هم توان راه رفتن و هم اتومبیل برای سوار شدن دارم.

... خدایا شکر که گاهی بیمار می شوم٬ این یعنی

 به یاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم.

خدایا شکر که لباس هایم کمی برایم تنگ شده اند این یعنی

 غذای کافی برای خوردن دارم.

خدایا شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم این یعنی

 توان سخت کار کردن را دارم.

خدایا شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم این یعنی من هنوز زنده ام

نظرات 1 + ارسال نظر
p.j سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:53 http://royemahekhodarabebos.blogfa.com

سلام خانم افضلی پرستوهستم بااجازتون آدرس وبتون روبه یکی ازدوستام دادم .

سلام عزیزم به بقیه هم بده ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد